Spis treści

Właściciel serwisu
Sposoby płatności
Sposoby składania zamówienia
Sposoby płatności
Konta bankowe
Sprzedaż na raty
Faktury VAT i paragony
Koszty dostawy
Czas dostawy
Sposoby dostawy
Odbiór przesyłki od kuriera
Zwroty
Reklamacje i gwarancje

Właściciel serwisu

Właścicielem serwisu medium.pl jest firma:
Medium sp. z o.o.
ul.Portowa 6, 81-350 Gdynia
tel: 58 620-30-24, 661-47-69

kom: 728 836 321

NIP: 586-01-58-051

Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ

VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

KRS 0000203470 Kapitał Zakładowym 50.000,00 zł

Sposoby składania zamówień:

Poprzez koszyk sklepu internetowego

Preferowany przez nas sposób. Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Poniżej opis tego sposobu zamówienia krok po kroku.

  1. Aby dokonać zakupu towaru najpierw należy włożyć towar lub towary do koszyka poprzez wciśnięcie przycisku ?Do koszyka? lub "dodaj do koszyka" znajdującego się przy wybranym towarze. W ten sposób możesz dodawać kolejne produkty do swojego wirtualnego koszyka.
  2. Po umieszczeniu wszystkich towarów, które chcesz zakupić w koszyku, wciśnij "Do kasy"
  3. W kroku drugim należy podać dane kontaktowe do osoby zamawiającej (potrzebne do potwierdzenia zamówienia)
  4. Kolejny krok to podanie adresu dostawy, ewentualne dane do faktury jeśli chcesz taką otrzymać.
  5. W trzecim kroku wybierasz sposób dostawy. Wybierasz czy chcesz aby kurier lub listonosz dostarczył przesyłkę lub wybierasz odbiór własny.
  6. Następnie wybierasz spośród możliwych odpowiadającą Tobie formę płatności.
  7. Ekran czwarty pokazuje wszystkie wprowadzone informacje celem ich sprawdzenia. Masz możliwość ich poprawienia oraz ostatecznego zatwierdzenia co jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Ostatecznego zamówienia dokonujesz przyciskiem "Potwierdzam zakup". Złożenie zamówienia oznacza wyrażenie woli zawarcia umowy sprzedaży na przedstawionych warunkach i wiąże się z obowiązkiem zapłaty za zamówione towary.
  8. Po złożeniu zamówienia otrzymasz na podany adres poczty elektronicznej automatyczny email z podsumowaniem zamówienia.
  9. W przypadku większych zakupów niezwłocznie (nie później niż następnego dnia roboczego) skontaktuje się z Tobą nasz pracownik aby potwierdzić, że przyjmujemy Twoją ofertę, ewentualnie aby przedstawić Ci alternatywną propozycję, którą będziesz mógł przyjąć lub odrzucić. Jeżeli otrzymasz od nas wiadomość elektroniczną potwierdzającą przyjęcie oferty (potwierdzenie zamówienia) oznacza to, że doszło do zawarcia, pomiędzy Tobą, a MEDIUM sp. z o.o. umowy sprzedaży. Do potwierdzenia zamówienia załączone będą również najistotniejsze informacje na temat zawartej umowy sprzedaży
  10. Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia ? jeżeli wybrałeś sposób płatności zakładający płatność z góry ? możesz i powinieneś dokonać zapłaty. Kolejny etap to już tylko oczekiwanie na przesyłkę z zamówionym towarem.
  11. W dniu wysyłki, po południu, otrzymasz email powiadamiający o wysłaniu przesyłki. Będzie on zawierał wszelkie pomocne informacje do szczęśliwego i wygodnego zakończenia transakcji (np. kontakt z kurierem, nr przesyłki) W każdej chwili podczas zamawiania możesz kontaktować się z naszą firmą, a my udzielimy wszelkich niezbędnych informacji

Pocztą elektroniczną (email)

Wystarczy przesłać email na adres zawierający niezbędne dane potwierdzimy zamówienie odpowiadając na Twoją wiadomość.

Telefonicznie

W określonych przypadkach, np. gdy nie mają Państwo w danym momencie dostępu do Internetu lub jest to dla Państwa wygodniejsza forma złożenia zamówienia, nasi handlowcy przyjmą zamówienie podczas rozmowy telefonicznej rejestrując je ręcznie w systemie i nadając w ten sposób unikalny numer zamówienia przydatny w dalszych kontaktach z naszym sklepem.

Niezbędne dane do przyjęcia zamówienia

Zamawiając u nas towary, do należytej realizacji zamówienia niezbędne będzie podane następujących danych:

  • imię i nazwisko zamawiającej osoby
  • Nazwa firmy, adres oraz numer NIP
  • adres email zamawiającej osoby
  • Telefon do zamawiającej osoby
  • Wybrany sposób dostawy
  • Wybrany sposób płatności
  • Adres dostawy (jeśli wybrano wysyłkę)
  • Lista zamawianych towarów

Zawarcie umowy sprzedaży

W przypadku zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu, do zawarcia umowy dochodzi ? podobnie jak w przypadku zamówień za pośrednictwem strony internetowej, z chwilą potwierdzenia przez Nas złożonej przez Ciebie oferty (zamówienia).

Potwierdzanie zamówień

Złożone zamówienia potwierdzamy niezwłocznie w godzinach pracy czyli 8-16 w dni robocze. Potwierdzamy zamówienia zawsze poprzez wysłanie potwierdzenia w wiadomości email, niezależnie czy następował kontakt telefoniczny czy nie. Jeśli nie podałeś adresu email, zamówienie potwierdzimy podczas rozmowy telefonicznej.

Zmiana zamówienia

Po zawarciu umowy możliwe jest dokonanie zmiany zamówienia w zakresie adresu dostawy czy towaru. W celu zmiany zamówienia skontaktuj się z naszym biurem handlowym.

Wyżej opisane prawo do zmiany umowy w żaden sposób nie ogranicza ani nie wyłącza przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami (informacje o prawie odstąpienia znajdziesz w dalszej części Zasad Sprzedaży).

Odwołanie zamówienia

Jeśli chcesz odwołać zamówienie skontaktuj się z naszym pracownikiem pod numerem tel: (58) 620-30-24, 661-47-69 , kom. 728 836 321 lub email-em.

Sposoby płatności

Dla wygody klientów oferujemy kilka form płatności za produkty i usługi oferowane przez naszą firmę.

Gotówka za pobraniem

W tym wypadku pieniądze odbiera kurier dostarczający towar. Koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki. Wartość pobrania nie może przekraczać 10 000 zł, płatność przy większych zamówieniach musi być realizowana przez przelewy bankowe (lub częściowo przez przedpłatę przelewem, częściowo przez pobranie). Jeżeli to możliwe, towar o wartości powyżej limitu pobrania może być rozdzielony na dwie osobne przesyłki i wysłany na dwa razy, w odstępie jednego dnia.

Gotówka

Zamówienie płatne gotówką w momencie odbioru zamówionego towaru w naszym biurze handlowym w Gdyni.

Przedpłata na konto bankowe

Ustalona cena sprzedaży wpłacana jest z góry (tj. przed wysłaniem towaru) na nasz rachunek bankowy. Wysyłka towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe. Na życzenie wystawiamy faktury proforma. Czas wpłynięcia pieniędzy na nasze konto to zazwyczaj 24 godziny od zlecenia przelewu licząc tylko dni robocze chyba, że przelew wykonany jest z banku w którym mamy konto, wtedy pieniądze są u nas w ciągu 5-10 minut. Przy zakupie produktów może zostać naliczona dodatkowa prowizja za płatności elektroniczne.

Numer naszego konta bankowego:

BGŻ BNP PARIBAS 89160011140004070780069001

Uwaga! Jeśli dokonujesz przedpłaty oraz wybrałeś za sposób dostawy odbiór osobisty, będziemy wymagać od Ciebie wylegitymowania się aby upewnić się, że jesteś uprawniony do odbioru danego zamówienia. Jeśli odbioru ma dokonać inna osoba, przekaż nam wcześniej dane identyfikacyjne (np. numer dokumentu tożsamości) tej osoby.

Konta bankowe

MEDIUM sp. z o.o.
ul. Portowa 6, 81-350 Gdynia

BGŻ BNP PARIBAS 89160011140004070780069001

Faktury VAT i paragony

Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu imiennego lub faktury VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy wypełnić odpowiednie pola formularza podczas składania zamówienia. Dokument zakupu przesyłamy emailem.

Informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11.12.2012 r. - Dz. U. nr 0 z 2012 r. poz. 1428 - faktura VAT nie musi zawierać oznaczenia ORYGINAŁ/KOPIA oraz nie musi posiadać pieczątki i podpisu wystawcy.

Koszty dostawy

Kurierzy

Zamawiający zwolniony jest z obowiązku pokrycia kosztów transportu w przypadku zamówień powyżej 1000 zł netto (1230 zł brutto) z wyjątkiem wyraźnie określonych w ofercie urządzeń.
W przypadku zamówień o wartości poniżej 1000 zł netto (1230 zł brutto) koszt transportu stanowi sumę kosztów przesyłek kurierskich z poszczególnych magazynów. Dostawy dokonujemy poprzez firmy kurierskie FeFex, Schenker, Raben

Odbiór w biurze handlowym MEDIUM Sp. z o.o.

Odbioru towaru można dokonywać także w naszym biurze, jeśli przy zamówieniu została wybrana taka opcja. Wtedy klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z dostarczeniem towaru do naszego biura, odbiór towaru zawsze musi być przez nas potwierdzony.

Czas dostawy

Czas dostawy towaru zależny jest od sposobu dostawy, poniżej podajemy orientacyjne czasy dostawy dla Twojej wiadomości. Jednocześnie przypominamy, że o czasie realizacji zamówienia, tj. czasie w jakim zobowiązujemy się dostarczyć Ci zamówiony towar, informujemy Cię (zgodnie z wymogami prawa) po wybraniu towaru i sposobu dostawy, ale zawsze przed ostatecznym złożeniem zamówienia (tj. potwierdzeniem przez Ciebie zakupu przez przycisk ?Potwierdź zakup?)

Dostawa firmą kurierską

W przypadku 95% nadawanych przesyłek czas dostawy to 1 dzień roboczy. Czyli na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera.

Niestety te 5% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, święta, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie, a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.

Dlatego warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej. Podając uzyskany od nas numer przesyłki możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Przesyłki można także śledzić na stronach internetowych firm kurierskich. Dodatkowych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej z która warto kontaktować się telefonicznie.

Dostawa do naszego biura

Odbioru towaru można dokonywać także w naszym biurze, jeśli przy zamówieniu została wybrana taka opcja.

Nasze biuro handlowe znajduje się w Gdyni i jest zaopatrywane raz dziennie za pośrednictwem firm kurierskich. Jeśli zamówiony został towar z odbiorem w sklepie, potwierdzimy

Sposoby dostawy

Przesyłka kurierska firmą FEDEX

Zamówienie wysyłamy firmą kurierską FEDEX. Kurier dostarczy towar do klienta pod wskazany adres w całej Polsce najczęściej na drugi dzień roboczy po nadaniu przesyłki.

Odbiór osobisty w biurze handlowym

Odbioru towaru można dokonywać także w naszym biurze, jeśli przy zamówieniu została wybrana taka opcja.

Odbiór przesyłki od kuriera

Najczęściej zadawane pytania (FAQ) dotyczące dostaw przez firmę kurierską.

UWAGA!!! Zalecamy sprawdzenie, w chwili odbioru przesyłki, czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane. Paczka powinna być oklejona taśmami, które nie powinny nosić śladów uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, uprzejmie zalecamy, jeżeli tylko jest to możliwe, spisanie - w obecności kuriera - protokół odbioru (reklamacji). Po dokonaniu odbioru prosimy o sprawdzenie ? jeżeli to możliwe to jeszcze w obecności kuriera - czy zawartość paczki jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości zalecamy spisanie stosownego protokołu. Jeżeli to możliwe sugerujemy poprosić kuriera o złożenie podpisu na takim protokole. Niezależnie od tego czy uda się spisać, któryś z protokołów, o których mowa powyżej, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z naszą firmą.

Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.

Zwrot towaru czyli odstąpienie od umowy

Kiedy i kto może zwrócić towar

Zwrot przysługuje jeśli jesteście Państwo konsumentami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zwrot przysługuje zgodnie z przepisami prawa w przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. poprzez naszą stronę internetową, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej). Prawo zwrotu przysługuje także w przypadku, gdy zamówienie dokonane zostało na odległość, a odbiór towaru następuje w naszym biurze handlowym.

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 7 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 7 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy:
a) My jesteśmy zobowiązani do zwrotu Państwu wszystkich otrzymanych od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Zwrotu dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
b) Kupujący odstępujący od umowy zobowiązany jest do zwrotu zakupionej rzeczy.

Koszty

Ponoszą Państwo jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (czyli odesłania towaru, dostarczenia do nas).

Ponadto odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwrot pieniędzy

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotów staramy się dokonywać niezwłocznie, w duchu szczególnej dbałości o naszych klientów.

W przypadku zwrotu towaru w biurze handlowym MEDIUM Sp. z o.o. , zwrot pieniędzy może nastąpić nie w momencie zwrotu (tj. dostarczenia sprzętu), ale niezwłocznie w późniejszym terminie, nie dłużej niż do 7 dni m.in. z uwagi na fakt nie posiadania w danej chwili odpowiedniej kwoty gotówki.

Zgłoszenie zwrotu / odstąpienie od umowy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (tj. MEDIUM Sp. z o.o. ul. Portowa 6, 81-350 Gdynia) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia np. poprzez:

  • wypełnienie internetowego formularza w panelu klienta, na naszej stronie internetowej (preferowany sposób)
    Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  • wysłanie wiadomości email z treścią oświadczenia na adres (koniecznie podaj nr zamówienia, data odbioru przesyłki, jaki towar zwracany)
  • przesłanie oświadczenia na papierze, w paczce, razem ze zwracanym towarem

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Procedura zwrotu

Aby procedura odstąpienia od umowy (zwrotu) przebiegała jak najszybciej, bez nieporozumień czy błędów, proponujemy do stosowania się do poniższych zasad:

  1. Poinformować nas o Państwa decyzji (patrz punkt wyżej)
  2. Skompletować zwracany towar.
  3. Dołączyć do paczki dowód zakupu (paragon/faktura) dla łatwiejszej identyfikacji transakcji lub inny dowód potwierdzający zakup tego towaru u nas.
  4. Dołączenie do paczki oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub przynajmniej danych kontaktowych do siebie - dla szybciej identyfikacji przesyłki/zamówienia.
  5. Bezpieczne zapakowanie paczki i oznaczenie jej dopiskiem ?ZWROT? dla łatwiejszej identyfikacji przesyłki.
  6. Niezwłoczne nadanie paczki, na swój koszt, na adres naszego biura handlowego (MEDIUM Sp. z o.o. ul. Portowa 6, 81-350 Gdynia). Uwaga, paczki za pobraniem nie będą przyjmowane!

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 7 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem 7 dni.

    Zwrotu możecie Państwo także dokonać osobiście w biurze handlowym naszej firmy.

Brak prawa do odstąpienia od umowy

Informujemy, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  7. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Reklamacje i gwarancje

Reklamacje

Informujemy, że w przypadku zastrzeżeń co do zakupionego towaru, mogą Państwo skorzystać z uprawnień wynikających gwarancji, jeżeli została ona udzielona przez producenta.

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.

Gwarancja

Gwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem.

W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do naszego biura handlowego.

W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych na stronie 17.medium.pl objętych gwarancją, powinni Państwo ? zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem ? skontaktować się z nami. Proponujemy skorzystanie z formularza znajdującego się na naszej stronie internetowej, przy czym proszę pamiętać, aby zaznaczyć, że chcecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.

W przypadku skorzystania z naszego pośrednictwa zobowiązujemy się do przekazania towaru gwarantowi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas towaru od Państwa. Towar prosimy przesyłać na adres MEDIUM Sp. z o.o. ul. Portowa 6, 81-350 Gdynia

Rozpatrywanie Państwa roszczeń z tytułu gwarancji odbywało się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu przez nas towaru od gwaranta niezwłocznie poinformujemy Państwa o odebraniu przez nas towaru od gwaranta i o działaniach podjętych przez gwaranta oraz prześlemy towar na wskazany przez Państwa adres albo będziecie mogli Państwo odebrać od nas towar osobiście. Koszt odesłania naprawionego towaru ponosi firma MEDIUM Sp. z o.o.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji:

Telefon: tel: (58) 620-30-24, 661-47-69 kom: 728 836 321
E-mail: medium@medium.pl

Produkt dodany do listy życzen
Product added to compare.

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce Czytaj Więcej