Podczas zakupów możesz zdecydować jaki sposób przesyłki preferujesz:
Przesyłka za pobraniem
Przesyłki za pobraniem są możliwe w całej Polsce! Koszt takiej wysyłki wynosi 21,14 zł netto (26,00 zł brutto). Przesyłki za pobraniem są nadawane w ciągu 1-2 dni roboczych. Przesyłki są realizowane poprzez DPD. Jeśli chcesz zakupić produkty "za pobraniem" poza granice kraju, radzimy nawiązać z nami kontakt w celu omówienia możliwości. Przesyłka pobraniowa nie może ważyć więcej niż 31kg.
Przesyłka kurierska
Jeśli zdecydowałeś się zapłacić za zamówienie z góry, Twoje produkty wyślemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Wybierając ten sposób transportu otrzymasz od nas fakturę, którą możesz opłacić tradycyjnym przelewem bankowym, kartą kredytową lub poprzez płatność online. Koszty takiego transportu wynoszą 16,26 zł netto (20,00 zł brutto). W przypadku przesyłki ważącej powyżej 31kg koszty transportu kalkulowane są indywidualnie. Wysyłka jest realizowana, gdy tylko Twoje środki ukażą się na naszym koncie. Jeżeli zależy Ci na szybkiej wysyłce produktów, możesz wysłać nam potwierdzenie płatności(wydruk z banku lub zrzut ekranu), dzięki czemu Twoje zamówienie zostanie zrealizowane od razu. W takim przypadku radzimy nawiązać telefoniczny kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta. Dla sprawniejszej obsługi i uniknięcia pomyłki radzimy przygotować numer Państwa zamówienia.
Wysyłka poza granice Polski?
Chciałbyś wysłać zamówione produkty poza Polskę? W poniższej tabeli możesz sprawdzić ile wynoszą koszty transportu do poszczególnych krajów europejskich. Możliwość i koszty wysyłki do krajów poza Europą powinna być każdorazowo omówiona z Centrum Obsługi Klienta. Pozostajemy do dyspozycji.
Kraj zł
Austria 47
Belgia 53
Bułgaria 48
Czechy 49
Holandia 62
Irlandia 63
Luksemburg 57
Niemcy 46
Rosja 49
Szwajcaria 49
Wielka Brytania 61
Niezwłocznie po wysyłce zamówienia, poinformujemy Cię o tym drogą mailową. E-mail ten będzie zawierać informacje dotyczące przesyłki, a także numer przesyłki i link do strony internetowej kuriera (o ile informacje te będą dostępne).
Dokładamy zawsze wszelkich starań, aby zamówiony produkt został dostarczony w czasie określonym w potwierdzeniu zamówienia. Czas ten uzależniony jest od wybranej przez Ciebie przez formy płatności i wysyłki a także od dostępności samego towaru (o czym zawsze informujemy stosownym e-mailem bądź drogą telefoniczną).
Wysyłając zamówione produkty korzystamy z usług profesjonalnych firm kurierskich. Przy dostawie konieczne jest potwierdzenie odbioru własnoręcznym podpisem. Prosimy upewnić się, że pod adresem wyszczególnionym jako adres do doręczenia będzie obecny ktoś, kto może przyjąć i potwierdzić odbiór przesyłki. Jeżeli w momencie dostawy pod danym adresem nie ma nikogo, zostaniesz poproszony (telefonicznie lub za pośrednictwem karty informacyjnej zostawionej w skrzynce pocztowej) o wyznaczenie kolejnego terminu doręczenia.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawidłowego adresu doręczenia, a jeśli sytuacja taka zaistnieje, może ona spowodować wzrost opłat, którymi zostanie obciążony.
W trosce o maksymalne zadowolenie z dokonanego w naszym sklepie zakupu mamy ogromną prośbę:
Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź jej stan!
Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:
1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:
czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone;
czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub poprzecinane.
2. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem przekaż kurierowi należną kwotę.
3. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość za pomocą mail na adres medium@medium.pl . W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniami (folie bąbelkowe, styropian itp.). Napisz także czy oczekujesz wymiany towaru, czy zwrotu pieniędzy.